Objednávky
- Vybrané zboží si vložíte do košíku
- Přejdete do pokladny
- Vyplníte údaje pro fakturaci a doručení
- Vyplníte formulář pro platbu kartou.
- Objednávku odešlete.
- Pokud objednávka proběhne v pořádku, obdržíte ihned automaticky e-mail o obdržené objednávce, která se zpracovává.
- Po zpracování, zabalení a odeslání Vaší objednávky Vás budeme informovat následujícím emailem.
- V den doručení Vás bude telefonicky kontaktovat kurýr UPS.
Momentálně je u nás možné platit kreditní kartou prostřednictvím zabezpečené platební brány Stripe nebo bankovním převodem. Neumožňujeme objednat zboží na dobírku nebo na fakturu.
Doručení
Máme pouze 1 způsob doručení Vaší objednávky a to prostřednictvím kurýrní společnosti UPS, která doručí balíček do Vašich rukou.
Přeprava balíčku trvá přibližně 2-3 pracovní dny.
Reklamace a vratky
Pokud Vám přišlo zboží, které jste si neobjednali nebo mělo zboží vadu, neváhejte nás kontaktovat na info@veganova.eu a spolu Váš problém vyřešíme. V případě, že jste u nás zaregistrováni, můžete vypsat reklamační formulář přímo ve Vašem zákaznickém účtu.
Pokud Vám přišlo zboží, které jste si neobjednali nebo jste zboží již nechcete z různých příčin, přičemž není otevřené, použité a poškozené, napište nám na info@veganova.eu a spolu Váš problém vyřešíme. V případě, že jste u nás zaregistrováni, můžete vypsat formulář pro vrácení zboží přímo ve Vašem zákaznickém účtu.
Vždy Vám odpovíme do 24 hodin od obdržení reklamace nebo vratky. Pokud je reklamace nebo vratka oprávněná, peníze vracíme ihned na Váš účet nebo Vám pošleme nové zboží.
O firmě
Provozovatelem e-shopu Veganova.cz je firma:
Loko Trade, s.r.o.
Šenkvická 5
902 01 Pezinok
Slovenská republika
Momentálně nás můžete kontaktovat e-mailem na info@veganova.eu nebo přes kontaktní formulář. Odpovíme Vám do 24 hodin.
Momentálně provozujeme jazykové verze veganova.cz pro Českou republiku, veganova.sk pro Slovenskou republiku a veganova.eu v anglickém jazyce pro celou Evropskou unii. Mimo země EU e-shop neprovozujeme a zboží nedoručujeme.